!! Vă aducem la cunoștință că orice comandă plasată prin intermediul site-ului www.trandafirul.ro sau telefonic reprezintă o acceptare implicită a termenilor și condițiilor prezentate în secțiunea curentă.
Avem rugămintea ca anterior plasării unei comenzi să verificați intervalele disponibile pentru livrare, detaliile produsului și să indicați corect datele de contact ale destinatarului (nume, prenume, adresă, număr de telefon).
- Identitatea profesionistului
Societatea Trandafirul S.R.L, având C.U.I. 832340, cu atribut fiscal RO a fost înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J37/392/1992 și are sediul principal în mun. Bârlad, bul. Primăverii nr. 19B, bl. G7, sc. D, et. P, jud. Vaslui.
Societatea Trandafirul S.R.L. își desfășoară efectiv activitatea la adresa: bulevardul Republicii nr. 200, Bârlad, jud. Vaslui.
Societatea Trandafirul S.R.L. respectă dreptul clienților de a fi informaţi complet, corect şi precis asupra caracteristicilor esenţiale ale produselor şi serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor.
Orice informație suplimentară poate fi solicitată vânzătorului la numărul de telefon 0756084941.
- Cadru legal
Pentru redactarea secțiunii Termeni și Condiții au fost avute în vedere următoarele acte normative:
- Ordonanţă de Urgenţă nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
- Ordonanță de urgență 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri
- Legea nr. 365 din 7 iunie 2002privind comerţul electronic*) – Republicare
- Definirea termenilor
- Vânzător-persoană juridică de drept privat care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale. Pentru înțelegerea prezentei secțiuni, noțiunea de vânzător identifică societatea Trandafirul S.R.L.
- Cumpărător – orice persoană fizică sau juridică care achiziționează produsele vândute sau serviciile prestate de vânzător
- Client- persoana care achiziționează produsele și/sau serviciile vândute de societatea Trandafirul S.R.L..
- Comanda-solicitarea de a achiziționa un produs/serviciu de pe site-ul trandafirul.ro transmisă de client vânzătorului în format electronic sau prin telefon;
- Destinatar-persoană indicată în formularul de comandă pentru primirea produselor livrate;
- Livrare– transferarea posesiei fizice sau controlului asupra produselor de către vânzător către cumpărător/destinatar, fără întârziere nejustificată și în termenul stabilit de părț
- Termen de livrare-data agreată de părți pentru livrarea comenzii
- Preț– sumă de bani solicitată pentru achiziționarea produsului comercializat de vânzător.
- Descrierea produselor vândute
Fiecare produs vândut de vânzător prin intermediul site-ului www.trandafirul.ro este însoțit de o descriere fidelă care cuprinde toate caracteristicile acestuia.
Cumpărătorul/Clientul are obligația de a citi cu atenție descrierea produsului anterior plasării comenzii.
Clientul înțelege faptul că anumite produse precum cutiile sau coșurile utilizate pentru realizarea aranjamentelor florale pot diferi din punct de vedere al culorilor sau materialelor în funcție de stocul disponibil al vânzătorului.
În situația în care clientul dorește informații suplimentare în legătură cu un anumit produs, acesta poate contacta în prealabil vânzătorul la numărul de telefon 0756084941.
Efectuarea comenzii atestă cunoașterea de către cumpărător a tuturor caracteristicilor produsului.
NU vindem produse alcoolice persoanelor care nu au împlinit vârsta de 18 ani. În situația în care se va plasa o comandă online care include și produse alcoolice comercializate prin intermediul site-ului www.trandafirul.ro aveți obligația de a confirma îndeplinirea condițiilor privind vârsta legală.
- Prețul produselor
Prețul fiecărui produs vândut de societatea Trandafirul S.R.L. este indicat în mod expres în conținutul site-ului www.trandafirul.ro. Prețul include taxa pe valoare adăugată (TVA).
Eventualele reduceri de preț vor fi semnalate prin indicarea procentajului de reducere a prețului. În acest caz, se va menționa atât prețul întreg, cât și cel obținut prin aplicarea reducerii. Reducerea de preț se aplică doar pentru produsul specificat de vânzător.
Livrarea produselor în municipiul Bârlad este gratuită pentru comenzile de minimum 150 de lei. Pentru comenzile de pana la 150 lei se va percepe o taxa de livrare în valoare de 25 lei, indiferent de modalitatea de plata aleasă.
Costul livrării în afara municipiului Bârlad nu este inclus în preț. Contravaloarea serviciului de livrare în afara municipiului Bârlad este de 3 lei/km și va fi generat automat în coșul de cumpărături în urma indicării adresei de livrare de către cumpărător.
Dacă clientul optează pentru plasarea comenzii prin telefon, vânzătorul vă va comunica prețul serviciului de livrare, verbal, în cadrul respectivei convorbiri. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta telefonic la numărul 0756084941 sau prin e-mail la trandafirulcentru@gmail.com.
- Modalităti de plata
După selectarea produsului dorit prin folosirea opțiunii ”adaugă în coș”, clientul are posibilitatea de a selecta varianta de livrare și metoda de plată.
Pentru achitarea produselor comercializate, vânzătorul pune la dispoziția cumpărătorului următoarele modalități de plată:
- Plata cu cardul-aveți posibilitatea de a achita produsul dorit utilizând cardul de credit sau de debit.
Plata se va face prin intermediul aplicației EuPlatesc.ro.
Societatea Trandafirul S.R.L. nu prelucrează și nu stochează datele dumneavoastră de card.
- Plata prin transfer bancar-în situația în care clientul optează pentru această variantă, ulterior efectuării plății, dovada acesteia va fi transmisă vânzătorului la adresa de e-mail trandafirulcentru@gmail.com.
Pentru realizarea transferului bancar vor fi utilizate următoarele detalii:
Titular cont: Trandafirul S.R.L.
Banca : BCR
IBAN: RO25RNCB0260003081340001
Comanda va fi procesată și livrată doar după primirea dovezii de plată.
Pentru livrare în aceeași zi, de luni până vineri, în Municipiul Bârlad, procesăm comenzile cu plată confirmată până la ora 16.
Pentru evitarea oricărui inconvenient, dacă doriți ca livrarea să aibă loc între orele 9-14, vă recomandăm să plasați comanda cu cel puțin o zi înainte și să transmiteți dovada plății, în aceeași zi, până la ora 16.
În weekend, dacă clientul dorește livrarea în aceeași zi, se vor executa doar comenzile procesate până la ora 12.
- Livrarea produselor
Livrarea produselor achiziționate se realizează de către vânzătorul în municipiul Bârlad sau de către curieri în afara acestei zone. Detaliile referitoare la prețul livrării pot fi consultate la punctul V din prezenta secțiune intitulat ”Prețul produselor”.
Livrarea produsului se va executa la adresa indicată de cumpărător. Pentru evitarea eventualelor neînțelegeri, înainte de a începe procedura de livrare, vânzătorul va contacta destinatarul, utilizând datele de contact furnizate de cumpărător.
Cumpărătorul are obligația de a indica corect și complet datele de livrare solicitate de vânzător.
În situația în care livrarea nu poate fi realizată din cauza indicării greșite de către cumpărător a detaliilor solicitate (adresă, nume, număr de telefon), lipsei destinatarului sau a refuzului de primire a comenzii, problemelor tehnice, caz fortuit precum și orice alt eveniment care nu poate fi imputat societății Trandafirul S.R.L., vânzătorul este exonerat de orice răspundere, iar sumele încasate nu vor fi restituite.
Termenul de livrare va fi cel selectat de cumpărător în formularul de comandă, în funcție de opțiunile furnizate de vânzător. Livrările pot fi executate de luni până sâmbătă în intervalul 09:00-18:00, iar duminica în intervalul 09:00-14:00. Respectarea intervalului orar ales de către client reprezintă pentru vânzător o obligație de diligență. Răspunderea vânzătorului nu poate fi atrasă pentru întârzierile determinate de factori externi (ex. trafic, accidente etc).
Dacă cumpărătorul dorește livrarea în aceeași zi, în municipiul Bârlad, comanda va fi plasată cu cel puțin 3 ore înainte de ora de livrare și este supusă confirmării vânzătorului.
Dacă cumpărătorul dorește ca livrarea să aibă loc în afara municipiului Bârlad, comanda va fi plasată cu cel puțin 24 de ore înainte și este supusă confirmării vânzătorului.
Pentru buchetele de mireasă comanda se plasează cu cel puțin 10 zile înainte de data la care se dorește livrarea și este supusă conformării vânzătorului.
Semnarea borderoului de livrare atestă acceptarea livrării și conformitatea produselor.
- Garanții și Politica de retur a produsului
- Returul florilor
În acord cu dispozițiile art. 16 lit d și f din O.U.G. nr. 34/2014, este exceptată de la dreptul de retragere, furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, precum și furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente. De asemenea, raportat la dispozițiile art. 16 lit. c din O.U.G. nr. 34/2014 este exceptată de la dreptul de retragere și furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar.
Florile și celelalte plante vii sunt produse susceptibile de a se deteriora rapid, astfel încât NU aveți posibilitatea de a le returna decât în situații excepționale.
Sunt considerate situații excepționale:
- Transmiterea unui alt produs de către vânzător față de cel comandat de dumneavoastră;
- Produsul nu este corespunzător calitativ (florile sunt uscate, rupte sau ofilite, aranjamentele sunt degradate, sparte);
- Livrarea produsului după data indicată în formularul sau fișa de comandă;
- Returul în cazul altor produse:
Pentru returul altor produse decât cele prev. la pct. VIII lit. a, vânzătorul respectă prevederile Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din contractul la distanţă încheiat cu vânzătorul, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Dreptul de retragere se exercită prin transmiterea unei comunicări clare, concise și neechivoce la adresa de e-mail trandafirulcentru@gmail.com.
Consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract.
Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator anterior expirării perioadei de 14 zile.
Consumatorul returnează produsul direct la sediul vânzătorului situat în bulevardul Republicii nr. 200, Bârlad, jud. Vaslui sau prin curier.
Returul poate fi făcut doar dacă bunul se află în ambalajul original (inclusiv accesorii) și în starea în care a fost înmânat de vânzător. Clientul care dorește returnarea bunului va prezenta vânzătorului dovada achiziționării sale (ex. factura fiscală).
Dacă optați pentru returul produsului, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Prețul nu va fi integral restituit nici în cazul în care consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Prețul produsului va fi restituit cumpărătorului și în următoarele situațiile expres individualizare în prezenta secțiune:
- Transmiterea unui alt produs de către vânzător față de cel comandat de cumpărător;
- Produsul este deteriorat din cauze imputabile vânzătorului;
- Produsul nu este corespunzător calitativ (florile sunt uscate, rupte sau ofilite, aranjamentele sunt degradate, sparte);
- Comanda nu poate fi onorată de vânzător la data indicată (ex. volumul foarte mare de muncă la anumite ocazii- 8 martie, zile onomastice etc), iar consumatorul nu este de acord ca livrarea să se efectueze într-un termen suplimentar. În acest caz, dacă comanda va fi plasată și achitată online, prețul va fi restituit de îndată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii comenzii.
Vânzătorul manifestă o grijă deosebită pentru livrarea conformă a produsului comandat de client. Dacă produsul este deteriorat sau necorespunzător calitativ, cumpărătorul are posibilitatea de a solicita restituirea prețului sau înlocuirea acestuia cu un alt produs.
Produsele comercializate de Trandafirul S.R.L. beneficiază de garanțiile reglementate de legislația în vigoare (O.U.G. nr. 34/2014 și O.U.G. nr.140/2021, O.G. nr. 21/1992) și politicilor sale comerciale, excepție făcând produsele perisabile (flori sau alte plante vii).
- Anularea comenzii. Refuzul primirii unei comenzi
Clientul are posibilitatea de a opta pentru anularea sau schimbarea unei comenzi cu respectarea următoarelor termene:
În cazul comenzilor a căror livrare presupune deplasarea în afara municipiului Bârlad;
- 24 de ore înainte de ora stabilită pentru livrare
În cazul comenzilor a căror livrare se solicită în municipiului Bârlad
- Până la momentul la care cumpărătorul este anunțat de intrarea în lucru a comenzii, dar nu mai târziu de 2:30 ore înainte de începutul intervalului orar selectat pentru livrare.
Anularea comenzii se va face prin contactarea telefonică a vânzătorului la numărul de telefon 0756084941.
Vânzătorul are posibilitatea de a refuza primirea unei comenzi în cazul în care nu beneficiază de mijloacele sau înlesnirile necesare pentru executarea comenzii (ex. timpul prea scurt, produsele nu mai sunt pe stoc, nu dispune de mijloacele necesare pentru a livra produsul în localitatea indicată de client, ocazii speciale ex. 8 martie, zile onomastice). În acest caz vânzătorul va informa imediat clientul cu privire la imposibilitatea executării comenzii la data dorită, iar orice sumă încasată va fi restituită clientului de îndată, şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii comenzii.
- Transferarea riscului
În cazul comenzilor în care vânzătorul livrează produsele către cumpărător, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.
- Drepturile de proprietate intelectuală
Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creaţie intelectuală în domeniul literar, artistic sau ştiinţific, oricare ar fi modalitatea de creaţie, modul sau forma de exprimare şi independent de valoarea şi destinaţia lor, cum sunt: scrierile literare şi publicistice, conferinţele, predicile, pledoariile, prelegerile şi orice alte opere scrise sau orale, precum şi programele pentru calculator, operele fotografice, fotogramele peliculelor cinematografice, precum şi orice alte opere exprimate printr-un procedeu analog fotografiei; (art. 7 lit. a și f din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe*) – REPUBLICARE)
Întregul conținut al site-ului www.trandafirul.ro (fotografii, videoclipuri, texte, descrieri) intră sub protecția dreptului de autor. Drepturile de autor pentru textul politicii de confidențialitate, politicii de utilizare cookies, termeni și condiții aparțin persoanei desemnate pentru redactarea lor în baza contractului de asistență juridică).
Utilizarea fotografiilor sau textelor publicate pe site-ul www.trandafirul.ro fără obținerea prealabilă a acordului societății trandafirul S.R.L. reprezintă o încălcare a drepturilor de autor. În situația în care vom identifica încălcări ale drepturilor noastre de autor vom întreprinde toate măsurile necesare pentru a atragerea răspunderii civile, contravenționale sau chiar penale a persoanei responsabile.
- Procedura de soluţionare a reclamaţiilor
Reclamațiile pot fi adresate vânzătorului la adresa de e-mail trandafirulcentru@gmail.com.
Vânzătorul și cumpărătorul vor încerca să soluționeze pe cale amiabilă orice neînțelegere ivită între părți care vizează interpretarea, executarea sau încetarea contractului.
- SESIZARE ANPC-SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR
https://anpc.ro/ce-este-sal/?ref=footer_3_5
- SESIZARE ANPC
În vederea asigurării respectării prevederilor legislației în materia protecția consumatorului de către profesionist, persoanele fizice sau organizaţiile care, potrivit legii, au un interes legitim, inclusiv organizaţiile de consumatori sau organizaţiile profesionale, pot să sesizeze Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor în legătură cu încălcările dispozițiilor legale astfel ca aceasta să decidă asupra reclamaţiilor, fie să iniţieze acţiuni în justiţie împotriva profesionistului.